+ 451151

Reblog if you are insecure about anything below:

troyleranya:

twlohasmp:

-weight
-appearance
-intelligence (or lack of)
-skills (or lack of)
-weird hobbies
-friends (or lack of)
-body
-personality
-family
-religion

Who ever reblogs this will get a message in their inbox.

:(

+ 631425
cherrylemonades:

my dad just recently learned about “omg”
+ 154828
capslockapocalypse:

littlemisslissa:

I got this guys.

*RENT plays in background*
+ 296

phenris:

"i HATE fenris !! he was always hating on my mage hawke : (( so i killed him the first chance i got!! haha!!"

image

+ 970

http://belle-sue-who.tumblr.com/post/96997106125/sehnsuchttraum-you-know-the-reason-i-love

sehnsuchttraum:

You know, the reason I love Dragon Age, and DA2 in particular is because it’s so frustrating, and it’s so frustrating because everyone has a pet cause, and dammit, they’re all right.

Fenris is right that the system in Tevinter is rotten to the core, and needs to be…

+ 5743
+ 3303

Dragon Age 2, a Summary

Hawke: Fucking darkspawn
Bethany: Fucking magic
Carver: Fucking siblings
Aveline: Fucking Hawke
Varric: Fucking Bartrand
Anders: Fucking templars
Fenris: Fucking mages
Isabela: Fucking qunari
Merrill: OOO PRETTY FLOWERS
Sebastian: MY PARENTS ARE DEAAAD
Everyone: GODDAMMIT ANDERS
Anders: My bad
+ 162584
cas-wings:

the-stoner-sage:

My kind of Christmas tree
+ 373180

contraception:

a support group for people who started saying YAAAAAAS ironically and now can’t stop

peachtml:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

ineffectual ;

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

LEMME TELL U SOMETHING THIS SHIT WORKS
+ 294478

editsofyoutube:

johto:

fancyrussiansushi:

rucaknex:

chevvybat:

tsarbucks:

don’t ever trust cute boys because i can go from this:

image

to this

image

in .5 seconds or your money back

a challenger has appeared!!

image

boop

image

Step aside gents

image

HNNGGGGGGGG

image

here we have a collection of cute boys being even cuter 

troyeboy is cute

+ 532275
silverie-stitches:

lusoric:

gallowscalibratorh3h3:

……WHATS SAD IS I HAVE SEVERAL GREAT GUYS I GAME WITH AND THEYA RE SWEETHEARTS AND NOT THE ASSHOLES WHO MAKE FUN OF FEMALE GAMERS
AND I ONCE DID THIS AND OMG I WAS LIKE COVERED WITH AMO AND I LAUGHED ALL
'AWW YEEEA MY MAN WHORES KNOW HOW TO KEEP MAMA HAPPY'
AND I SWEAR THEY LAUGHED SO MUCH ONCE CHOKED ON A CIGARETTE LKSDHFLHK

At first I thought this was going to be one of those “gamer girl” posts about how “girls suck at video games lolzor” and I was like ugh, running out of ammo is a normal thing it doesn’t make you bad gamer and being a girl doesn’t make you a bad gamer. THEN I SAW THE REST OF THE GIF OMF
+ 3238
+ 148645
+ 264384

I’M JUST GONNA TITLE THIS ONE ‘THE EXPERIMENT’.

benedoodle-cumberpoodle:

WHAT IS AIR?

YOU GOT YOUR SEX ADDICTS

image

YOU GOT YOUR GEEKS

image

YOU GOT YOUR FOREIGNERS

image

YOU GOT YOUR ALIENS

image

YOU GOT YOUR BASKETBALL PLAYERS

image

YOU GOT THE PEOPLE WHO THINK YOU’RE HIGH WHEN YOU’RE JUST FROM TUMBLR

image

YOU GOT YOUR VOLDEMORTS

image

YOU GOT YOUR INDIAN PEOPLE WHO THINK OMEGLE IS A GAME SHOW

image

AND LAST BUT NOT LEAST YOU GOT YOUR FELLOW TUMBLR TROLLS

image

YOU GOT YOUR CAPTAIN OBVIOUS

image

You got your Voldemorts

(Source: veronicaecholls)